Apkope un serviss

Apkope un serviss

Jungheinrich Jums piedāvā plašu pēcpārdošanas programmu

Palieliniet attēlu ar peles kursoru

Nosūtīt pieprasījumu

Pamatiezīmes

  • Ilglaicīgs Jūsu noliktavas sistēmas kalpošanas laiks un investīciju aizsardzība
  • Konsultēšana pa karsto tālruni vai attālā apkope / apkopes veikšana uz vietas
  • Vairāk nekā 3000 savu klientu apkalpošanas tehniķu visā Eiropā

Mūsu klientu izvirzītās prasības veido pamatu mūsu veiksmīgajai servisa centru koncepcijai, kas paredz, ka darbu izpildei tiek norīkoti mūsu uzņēmuma klientu atbalsta centru tehniskie darbinieki un speciālisti no mūsu sadarbības partneru uzņēmumiem. Pakalpojumu spektrs sniedzas no klientu apkalpošanas pa karsto tālruni un attālo remontu veikšanas līdz pat darbu izpildei uz vietas, ierodoties pie klienta uzņēmumā. Iekārtu apsekošana un apkopes veikšana, darbības traucējumu fiksēšana un novēršana, labošana un rezerves daļu sagāde veido daļu no mūsu plašās "After-Sales" programmas.

Ieguvumu pārskats

  • Individuālas apkopes koncepcijas individuālām vajadzībām

Parādīt ieguvumu detalizētu aprakstu

Ieguvumu detalizēts apraksts

Individuālas apkopes koncepcijas individuālām vajadzībām

Par pakalpojumiem mēs ar saviem klientiem varam vienoties individuāli, izvēlei piedāvājot atsevišķus pakalpojumus vai arī noteiktas servisa paketes. Jungheinrich servisa centri darbojas visā Eiropā, nodrošinot blīvu servisa tīklu un nodarbinot tajos uzņēmuma tehniskos servisa darbiniekus. Vairāk nekā 950 tehniskie darbinieki Vācijā vai attiecīgi apm. 3000 darbinieki visā Eiropā nodrošina ilgu Jūsu loģistikas sistēmas kalpošanas laiku.

Nosūtīt pieprasījumu