Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Protams, ka visu diennakti Jūs ar mums varat sazināties, sūtot e-pastu.
Sazinieties ar mumsMūsu lietoto iekrāvēju restaurācija notiek sešos posmos pēc vienotas metodes, kas tiek izmantota visiem iekrāvējiem. Katrā no posmiem visa darba procesa laikā tiek veiktas visstingrākās kvalitātes pārbaudes.
Tādējādi nekas nepaliek nepamanīts un tiek panākts maksimāli augsts drošības un uzticamības līmenis attiecībā uz vissīkāko detaļu. Jūs baudāt priekšrocības, kuras sniedz mazāki papildu izdevumi un vērtības pieaugums, pārdodot iekrāvēju tālāk. Vienvārdsakot: mūsu JUNGSTARS cenas un kvalitātes attiecība ir nepārspējama.
Iegultam saturam nepieciešama jūsu piekrišana.
Diemžēl jūsu pašreizējo sīkfailu preferenču dēļ šis saturs nav pieejams.
Lūdzu, pieņemiet “mārketinga” sīkfailus, lai parādītu šo saturu.
1. posms: sākotnējā pārbaude
Sākotnējās pārbaudes laikā tiek noteikts iekrāvēja stāvoklis. Visi drošībai svarīgie un nodilušie komponenti, piemēram, riteņi un bremzes, tiek nomainīti pret jauniem, šim nolūkam izmantojot vienīgi oriģinālās rezerves daļas.
2. posms: izjaukšana
Seko iekrāvēja izjaukšana pa detaļām un rūpīga to notīrīšana. Ekspluatācijas šķidrumi, piemēram, bremžu šķidrums, motoreļļa un hidrauliskā eļļa, tiek utilizēti atbilstoši vides aizsardzības prasībām.
3. posms: komponentu restaurācija
Tad seko komponentu restaurācija. Atkarībā no iekrāvēja veida mēs nomainām riteņus un atsperu elementus, veicam vilcējstieņu un tiltu restaurāciju, ievietojam jaunus gultņus un tapas. Reduktoriem un motoriem tiek veikts kapitālais remonts, tiek nomainītas dilstošās detaļas. Akumulators tiek restaurēts vai nomainīts. Pacelšanas masti tiek izjaukti pa detaļām, tiek nomainītas šļūtenes un ķēdes.
4. posms: virsmas apstrāde
Iekrāvēja rāmis un masts tiek špaktelēti, nopulēti un nokrāsoti. Pēc pārbaudes un iespējamiem remontdarbiem tiek veikta arī vadītāja kabīnes jumta, stūres iekārtas, sānbīdes mehānisma, sasvēršanas cilindru un akumulatora apstrāde ar strūklu un pārkrāsošana.
5. posms: salikšana
Šasija, masts un visi komponenti atkal tiek salikti kopā, un tādējādi iekrāvējs tiek no jauna samontēts. Samontētā stāvoklī iekrāvējs ir gluži kā jauns.
6. posms: gala pārbaude
Noslēgumā seko gala pārbaude, veicot iekrāvēja darbības pārbaudi ar nominālo slodzi. Ikviens iekrāvējs industriālās restaurācijas darbnīcu atstāj kā Jungheinrich JUNGSTAR ar "Premium" klases kvalitāti. Ar drošības sertifikātu un personīgu atbildīgā montiera kvalitātes apliecinājumu.
Informatīvais biļetens
PieteiktiesVai Jums ir jautājumi?