Tērzēšana deaktivizēta
Šobrīd mēs vēlētos Jums piedāvāt iespēju sazināties ar mums, izmantojot tērzēšanu. Jūsu pašreizējo sīkdatņu preferenču dēļ mēs vēl nevaram parādīt tērzēšanu.
Lūdzu, pieņemiet mūsu „Preferenču” sīkdatnes, lai aktivizētu tērzēšanas funkciju.
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Mūsu risinājumi
Mūsu risinājumi
Jungheinrich litija jonu tehnoloģija
Jungheinrich litija jonu tehnoloģija
Mūsu risinājumi
Mūsu risinājumi
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Produkti
Produkti
Produkti
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Automation & Systems
Automation & Systems
Automation & Systems
Automation & Systems
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Loģistikas sistēmas
Loģistikas sistēmas
Loģistikas sistēmas
Loģistikas sistēmas
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Pakalpojumi
Pakalpojumi
Pakalpojumi
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Par mums
Par mums
Par mums
Par mums
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
E-Veikals
E-Veikals
E-Veikals
E-Veikals
E-Veikals
Jungheinrich sīkpreču plauktu apkalpošanas celtnis STC 2B1A
Plauktu apkalpošanas celtnis (RBG) automātiskajām sīkpreču noliktavām STC 2B1A, pateicoties tā izcilajiem veiktspējas rādītājiem, gādā par maksimālu efektivitāti Jūsu noliktavā. Ar iebūvēto enerģijas uzkrājēju un inovatīvo konstrukciju tiek panākta īpaši kompakta sīkpreču uzglabāšana konteineros, uz paliktņiem vai kastēs.
Salīdzinot ar tirgū tradicionāli pieejamiem sīkpreču plauktu apkalpošanas celtņiem, Jungheinrich plauktu apkalpošanas celtnis sniedz būtiskas priekšrocības. STC 2B1A pārliecina gan ar izcilo kustības dinamiku, gan samazināto attālumu, kādā tas var piebraukt pie plaukta. Tā konsekventi vieglā konstrukcija un speciāli kustības un kravas īpašībām pielāgotu enerģijas uzkrājēju (SuperCaps) izmantošana palīdz panākt maksimālu energoefektivitāti un minimālu patēriņu.
SuperCaps kā piedziņas konfigurācijas sastāvdaļa nodrošina īpaši inteliģentu un ekonomisku enerģijas pārvaldību: enerģija, kas rodas bremzēšanas laikā, tiek uzkrāta iekrāvēja SuperCaps akumulatoros un vēlāk tiek izmantota piedziņas sistēmas paātrināšanas procesos. Tas nodrošina būtisku pieslēguma un apgādes jaudas samazinājumu un ievērojamu ekspluatācijas izmaksu pazeminājumu.
Būtiski palielinās arī noliktavas ietilpība, jo, pateicoties inovatīvai sliežu koncepcijai un masta kājā integrētajai “Omega” piedziņai, STC 2B1A sasniedz savā klasē mazāko attālumu, kādā tas var piebraukt pie plaukta. Turklāt jauna veida modulārā masta konstrukcija sniedz daudzpusīgas plauktu apkalpošanas celtņa pielāgošanas iespējas.
STC 2B1A ir pasaulē jaudīgākais automātisko sīkpreču noliktavu plauktu apkalpošanas celtnis savā klasē. Ar braukšanas ātrumu, kas pārsniedz 6 m/s, un maksimālo paātrinājumu virs 5,3 m/s² būtiski var palielināt preču apgrozījumu, proti, ievešanas un izvešanas darbību skaitu stundā. Tādējādi STC 2B1A atrodas lieljaudas iekrāvēju saraksta augšgalā.
SuperCaps ir iekrāvējā integrēti enerģijas uzkrājēji, kuri uzkrāj bremzēšanas laikā radīto enerģiju un ļoti ātri atkal liek lietā paātrināšanas fāzēs. Pretēji bremzēšanas pretestības izmantošanai, iekļaujot ķēdē SuperCaps, nepieciešamo enerģijas daudzumu un ar enerģijas piegādi saistītās izmaksas var samazināt par vismaz 25 %. Tādējādi par 50 % iespējams samazināt pieslēguma jaudu.
Masta jauno dizainu un īpaši vieglo konstrukciju veido viegli ekstrudēta alumīnija profili ar lietā alumīnija spraišļiem. Tas ļauj panākt mazu plauktu apkalpošanas celtņa svaru un daudzpusīgas masta pielāgošanas iespējas. Tādējādi RBG produktu sērijas ietvaros masts var sasniegt līdz pat 25 m augstumu.
Sliežu konstrukcija nodrošina, ka rāmis kā slīdnis ir iestrādāts sliedē, kā rezultātā tiek panākts ievērojami mazāks attālums starp celtni un plauktu. Galveno balstriteņu darbvirsma atrodas tikai apm. 55 cm no zemes. Salīdzinājumam: tirgū izplatītajai tehnikai šis attālums ir no 150 līdz 250 mm. Vēl viens jaunums ir kompaktā, masta kājā integrētā “Omega” piedziņa. Pateicoties tās šaurajai un vieglajai konstrukcijai, divrindu piedziņas motors ir izvietots starp sadales skapi un mastu. Tādā veidā piebraukšanas attālums būtiski samazinās gan priekšā, gan aizmugurē.
Līdz ar to STC 2B1A sasniedz savā klasē mazāko attālumu, kādā tas var piebraukt pie plaukta. Rezultāts: palielināta noliktavas ietilpība.
Izmantojot SuperCaps, darbības laikā tiek uzkrāta un citiem mērķiem izmantota enerģija, kas rodas bremzējot. Šādā veidā plauktu apkalpošanas celtnis spēj novērst pārmērīgu enerģijas patēriņu, kas rodas paātrinājuma un bremzēšanas laikā. Tas nozīmē, ka ir iespējams būtiski ietaupīt uz to izmaksu rēķina, kuras saistās ar enerģijas piegādi un enerģijas patēriņu.
Visa RBG sērija ir veidota pēc vienāda dalījuma principa. Proti, vairāk nekā 80 % visu komponentu tiek izmantoti arī citos Jungheinrich RBG modeļos, kuri rod pielietojumu sīkpreču noliktavās. Tādējādi Jungheinrich serviss var veikt ātru un vienkāršu apkopi un iespējamos remontdarbus. Jums tas nozīmē samazinātas ekspluatācijas izmaksas un palielinātu pieejamību.
Informatīvais biļetens
Pieteikties