Kā ģenerāluzņēmējs visaptverošu loģistikas risinājumu jomā mēs esam izplānojuši un uzbūvējuši savu rezerves daļu centru: ar noliktavas platību 20 000 kvadrātmetru, kurā glabājas vairāk nekā 65 000 preču 110 000 uzglabāšanas vietās.
Lai radītu vislabākos apstākļus globālam loģistikas tīklam, mēs nolēmām uzbūvēt jaunu centrālo rezerves daļu noliktavu Kaltenkirhenē, netālu no Hamburgas, kas aizstāja iepriekšējo rezerves daļu noliktavu un vadības vietu Norderštetē. Sistēmas risinājums ietver dažādas plauktu sistēmas, iekrāvējus no mūsu sortimenta un mūsu pašu izstrādāto noliktavas pārvaldības sistēmu (WMS). Kā ģenerāluzņēmējs, kas nodrošina pilnus loģistikas sistēmu risinājumus, mēs paši izstrādājām un īstenojām savu centrālo noliktavu.
Automātiskās noliktavas sistēmas pamatā ir 7 ejas augstplauktu palešu noliktava ar vietu 21 168 paletēm, kā arī 8 ejas automātiskā sīko detaļu noliktava ar 80 000 konteineru vietām. Turklāt jaunajā loģistikas centrā ir atsevišķas uzglabāšanas zonas ātrās aprites precēm, beramkravām un bīstamajām precēm, kā arī strukturāli nodalīta eksporta zona.
Atkarībā no pasūtījumiem preces tiek komplektētas kartona kastēs, speciālajos loģistikas konteineros vai uz paletēm komplektēšanas zonā, kur atrodas desmit darba stacijas konteineriem un astoņas kombinētās darba stacijas paletēm un konteineru precēm. Atsevišķās zonas savieno konveijertehnoloģija ar kopējo garumu vairāk nekā divi kilometri.
Produktivitātes pieaugums noliktavas loģistikā, pateicoties centrālajai rezerves daļu noliktavai, pārsniedz 50 procentus. Katru dienu mēs visā pasaulē izsūtām vairāk nekā 11 000 detaļu. Pateicoties individuāli pielāgotajam loģistikas sistēmas risinājumam, iespējams izsūtīt līdz pat 1 000 rezerves daļu stundā trīs laika zonās (Amerika, Centrāleiropa un Āzija).
Rezerves daļu centra 3 800 kvadrātmetru lielās biroja telpas ir izveidotas kā atvērta tipa birojs. “Caurspīdīga un tieša komunikācija starp darbiniekiem ir šī telpu koncepta nepārprotama priekšrocība. Saņemtie pasūtījumi tiek apstrādāti efektīvāk, lai mūsu klienti ātrāk saņemtu pasūtītās rezerves daļas,” stāsta Stefans Brehms, uzņēmuma Jungheinrich Service & Parts AG & Co. KG vadītājs.