+371 67813916 Servisa tālruņa līnija Bezmaksas tālruņa numurs
Kontaktveidlapa
Informatīvais biļetens
PM_22_FP_Kundendienst_No_JPG.docx

Jungheinrich ievieš CO2-neitrālu klientu apkalpošanu intraloģistikā

CO2-neitrāla pēcpārdošanas servisa pilotprojekts Norvēģijā

Mazāk nobrauktu kilometru, pateicoties dinamiskai maršrutu plānošanai

Vidi saglabājošs hidroenerģijas projekts kompensē nenovēršamus izmešus

Kā pilotprojekta daļu Norvēģijā, Jungheinrich ir uzsācis pārveidot savu pēcpārdošanas servisu par CO2-neitrālu pakalpojumu. Tā mērķis ir ietaupīt līdz 60 procentus izmešu, kas vidējā termiņā rodas, veicot pēcpārdošanas servisu, tādējādi dodot lielāku ieguldījumu klimata aizsardzībai un resursu ietaupīšanai intraloģistikā. Atlikušie izmeši tiek kompensēti ar attiecīgiem pasākumiem.

Pamatojoties uz Norvēģijas pēcpārdošanas servisa 2020. gada oglekļa izmešu daudzumu, Jungheinrich kopā ar savu projekta partneri Fokus Zukunft ir izveidojis pasākumu katalogu CO2 izmešu samazināšanai. Katalogā ir ietverta dinamiska maršrutu plānošana, izmantojot inteliģentu programmatūru, kas optimizē Norvēģijā izmantoto servisa automobiļu ikdienas braucienus. Sistēma reaģē uz visiem dienas notikumiem un pastāvīgi pielāgo plānošanu, lai nodrošinātu, ka pasūtījumi tiek nodoti izpildei tiem darbiniekiem, kas atrodas vistuvāk pasūtījuma izpildes vietai. Tikai Oslo pilsētas konglomerātā vien gada laikā tas ietaupa apmēram 2 800 brauciena kilometrus uz katru automašīnu, tādējādi jūtami samazinot izmešu daudzumu.

Īpašā braukšanas apmācības kursā visi klientu apkalpošanas tehniķi tāpat tika apmācīti vadīt transportlīdzekļus videi draudzīgā veidā. Rezultātā tika ietaupīti līdz 15 procentiem degvielas un braucieniem nepieciešamās enerģijas uz katru auto. Tajā pašā laikā Jungheinrich pakāpeniski nomaina Norvēģijas servisa autoparku uz pilnīgi elektriskiem transportlīdzekļiem, kā arī pastāvīgi strādā pie servisa transportlīdzekļu svara un slogojuma optimizācijas. 

Uzņēmums kompensē nenovēršamos izmešus, piedaloties vidi saglabājošā hidroenerģijas projektā. Pastāvīgi attīstot un ieviešot progresīvus izmešu samazināšanas pasākumus, nenovēršamo izmešu līmenis tāpat turpinās samazināties. Pēc Norvēģijas pilotprojekta, arī Nīderlandes un Apvienotās Karalistes pēcpārdošanas servisi tiks pārveidoti par CO2-neitrāliem klientu apkalpošanas dienestiem. Vidi saglabājoša pēcpārdošanas pilotprojekts pasvītro Jungheinrich apņemšanos cīnīties pret klimata pārmaiņām un nozīmē svarīgu robežpunktu Grupas ceļā uz klimata neitralitātes sasniegšanu.

Vairāk nekā 5 700 Jungheinrich pēcpārdošanas tehniķi 40 valstīs visā pasaulē apkalpo Jungheinrich pacēlājus, automatizētās sistēmas un noliktavu aprīkojumu. Blīvais servisa tīkls nodrošina tiešu atbalstu iekārtu Jungheinrich klientu atrašanās vietās, tādējādi nodrošinot maksimāli īsu reakcijas laiku izstrādājumu darbības traucējumu gadījumos ar mērķi samazināt dīkstāvju laiku. Tādējādi pēcpārdošanas serviss dod lielu ieguldījumu, lai paaugstinātu klientu apmierinātību un celtu Jungheinrich kvalitātes: papildus servisiem, kas attiecas uz Jungheinrich izstrādājumiem un risinājumiem, tas piedāvā vēl vairāk pakalpojumu, tādus kā nelaimes gadījumu novēršanu un enerģijas pārvaldību. Jungheinrich ir moderns rezerves daļu centrs Kaltenkirhenē (Kaltenkirchen) pastāvīgi augošajam pēcpārdošanas biznesam. Šis izplatīšanas centrs, kā arī citi starptautiskā tīkla punkti nodrošina optimālu rezerves daļu piegādi Jungheinrich pēcpārdošanas servisam visā pasaulē.

Vai Jums ir jautājumi?