+371 67813916 Servisa tālruņa līnija Bezmaksas tālruņa numurs
Kontaktveidlapa
Informatīvais biļetens
Nico Rosberg (1)
29.08.2022

"Mēs esam intraloģistikas pionieri!" – Jungheinrich uzsāk globālo zīmola kampaņu par inovācijas tēmām kopā ar zīmola vēstnieku Niko Rosbergu

Vienlaicīga digitālās zīmola kampaņas uzsākšana 5 kontinentos

Ilgtspējas uzņēmējs un 1. formulas čempions Niko Rosbergs ir zīmola vēstnieks

Kampaņas mērķis ir palielināt zīmola atpazīstamību un pozicionēt Jungheinrich kā pievilcīgu darba devēju

Būt par pionieri – tas Jungheinrich ir asinīs. Jau gandrīz 70 gadus uzņēmums attīsta un izgatavo novatoriskus intraloģistikas risinājumus. Tagad Hamburgas uzņēmums lauž jaunus ceļus mārketinga jomā. "Kā tradicionālam zīmolam mums pastāvīgi ir jāizgudro pašiem sevi no jauna un jāvirza inovācijas. Tas attiecas ne tikai uz mūsu izstrādājumiem, bet arī uz mūsu zīmola pasniegšanu. Tādēļ, pirmo reizi mūsu pastāvēšanas vēsturē, mēs paļaujamies uz pilnībā digitālu kampaņu, kuru mēs vienlaicīgi uzsākam piecos kontinetos”, paskaidro Linda Dafija (Linda Duffy), Jungheinrich viceprezidentre mārketinga jautājumos.

Koncentrēšanās uz novatora garu un autentisku zīmola personalitāti

Digitālā kampaņa ar lozungu “Mēs esam intraloģistikas pionieri!” ir paredzēta, lai palielinātu Jungheinrich zīmola atpazīstamību, īpaši digitāli izglītotu klientu grupās, tajā pašā laikā pozicionējot Jungheinrich kā inovatīvu un pievilcīgu darba devēju, kas attīsta nākotnes automatizācijas, elektromobilitātes un ilgtspējas tēmas. "Šī kampaņa parāda, kas mēs esam, kā arī to, ko mēs meklējam: cilvēkus, kuri vēlas radīt kaut ko atšķirīgu un palīdzet veidot intraloģistikas pasauli”, saka Dafija. Atbalsts nāk no Jungheinrich zīmola vēstnieka Niko Rosberga. Ilgtspējas uzņēmējs un 2016. gada 1. formulas pasaules čempions ir Greentech Festival – globālās nākotnes tehnoloģiju platformas – līdzdibinātājs. “Niko ir uz viļņa, ja runa ir par inovāciju un nākotnes vīziju tēmām. Tāpat kā mēs. Kopā mēs vēlamies izmantot mūsu inovatīvo garu un vēl plašāk izplatīt savas ilgtspējīgas nākotnes noliktavas idejas. Jungheinrich ir intraloģistikas nākotnes zīmols, un mēs to vēlam pozicionēt tieši tā.” Jungheinrich apzināti paļaujas uz savu darbaspēku, lai to paveiktu: "Kolēģi visā pasaulē ir svarīgs paplašinājums, kas ikdienas sadarbojas ar klientiem un poteciālajiem jauniem talantiem, un iedzīvina mūsu zīmola solījumus,” saka Dafija.

Piepildot zīmolu ar nākotnes tēmām

Kampaņa konsekventi koncentrējas uz tādām tēmām kā ilgtspēja, efektīvas un klimatam draudzīgas piedziņas tehnoloģijas, kā arī noliktavas procesu automatizācija un inteliģenta tīklošana. Jungheinrich inovatīvā loma intraloģistikas industrijā ir litija-jonu tehnoloģijas jomā, visaptverošā pieredzē elektromobilitātē un integrētajās enerģijas sistēmās, un tās mākslīgā intelekta risinājumi noliktavu un transporta parka vadībai kalpo, lai uzsvērtu uzņēmuma inovācijas un ilgtspējas prasmes.

"Ilgtspēja ir dziļi pamatota Jungheinrich korporatīvajā kultūrā," uzsver Dafija. "Atbildīga mūsu resursu izmantošana ir mūsu sirdslieta. Mēs vēlamies dot impulsus, atstāt labi iemītas takas un uzdrīkstēties izmēģināt kaut ko jaunu. Tas ir tieši tas gars, kas vada “Intraloģistikas pionieru” kampaņu”.

Ja jūs vēlaties uzzināt par kampaņu vairāk, nospiediet šeit.

Vai Jums ir jautājumi?